hej sommar


Jag har haft några fantastiska dagar i solen.
Den dåliga början på onsdagen övergick till en toppen kväll med champange, bubbelbad och goa tjejer. Torsdagen var fylld av bakfylla ifrån helvetet och fantastiska Tin Man, fredag var fest med utsikt över hela Örebro, lördag var gin med Malin o Billy framför brasa i skogen.

Idag har vi börjat inreda Malins rum och drömt om mina nya lägenhet. Jag flyttar om inte ens tre veckor. Längtar. Jag måste börja packa snart.


Fyndade finaste sötaste kjolen på myronas i lördags. Mycket lycklig. Malin är finast som hittade den åt mig. Jag var för upptagen med att leta efter ett fint kakfat. Jag hittade inget.
Men efter en dags second hand shopping kom jag med med ett fantastiskt armband gjort av maniklar, ett nytt halsband, en fantastisk kjol och en söt nyckelring jag blev så kär i att jag bara var tvungen att köpa den.



Jag är väldigt nöjd med mitt liv just nu. Lite fånigt nöjd.
Det har varit sommar i Örebro i några dagar, jag har tentan avklarad, jag har betalat alla mina räkningar, jag är singel, jag har fina vänner, min fantastiska lillasyster och världens bästa mamma, jag ska flytta till en fantasikt lägenhet (när den blir färdig blir den fantastisk) och jag ser fram emot den bästa sommaren någonsin.

Nu ska jag sussa. Min säng skriker efter mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0