Helgdagheladagen


Eftersom jag missade hela lektionen i tisdags så har jag varit ledig sen förra tisdagen och har ingen lektion förns på måndag, vilket har gett mig nästan två veckors helg. Jag har pluggat, städat, tvättat, grillat, sökt jobb, festat, fått lägenhet och bilvit singel. Jag måste säga att det har varit bra veckor.

Just exakt nu sitter jag på Malins stökiga rum och äter chockladbollar och dricker kaffe. Myspys. En gång sa Malin att jag skulle få plocka på mig vad jag ville i hennes rum, hon skojade bara, men hade det varit på riktigt hade jag hittat mycket fint. Hennes lampor, hennes tavlor, hennes lakan, hennes ljuslykta, och Isaks koppar, för dom är så sjukligt söta att jag dricker ur dom alla dagar jag är här.
På tal om just ingeting för att alla är så intresserade. Ehe.


Jag älskar verkligen chokladbollar. Sjukt mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta för dig du bara! Ta hela rummet! ^^

2009-04-16 @ 02:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0