I miss you more than summer


Lite små trött och då lite extra känslig. Jag vill bara att Evvie ska komma hem nu.
Min finaste bästaste vän.

En gång bodde vi i samma land i hela några månader och då var det sommar och vi hade klänningar och drack vin ur fina glass och blev fulla. Jag önskar att hon var hemma när det blir sommar igen så vi kunde dricka mera vin.

Alldra konstigast är att hon har varit min bästavän i så mångamånga år och nu har hon ingen koll på vad som händer och jag har ingen koll och det finns så mycket jag vill berätta för henne. Förut när vi bodde i olika länder så sågs vi alltid efter några månader och vi bodde i samma tidszon så vi kunde prata ibland.
Jag saknar min fin Ellieboo.

Jag älskar dig mer än Coca Cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0