Många långa timmar i solen


Malin och jag satt uppe sent och pluggade så jag betsämde mig för att sussa där. Malin skulle gå upp vid 7, åka vid 8 och då skulle jag gå hem och göra mig i ordning och sen åka vid 9. Kl 7 sitter Malin helt färdig vid datorn och ser förvirrad ut och undrar varför klockan bara är 7. Ja. Hon gick upp en timma för tidigt. Stackare.

Idag har jag pluggat och pluggar engelsk grammatik och britisk realia. Jag har läst mig om det hundra åriga kriget, röst rätt för kvinnor i england och en massa om verb, subjects, objects, adverbial ochsåvidare.


Det var en fin dag med nya skor, solglaögon och plugga i gräset. Jag kände mig som en tånårig när Malin och jag satt i gräset och Hannes och hans vänner spelade basket. Ha!



Min finaste låt och musikvideo just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0