Middag för två med Malin


Vakande ur mardrömmar när Malin ringde och väkte mig imorse. Humör på topp - not. Men tog mig genom Vivalla i softiskläder och mötte Felix och Malin för att gå till Willys för att inhandla frukost. Vi åt på kollektivets uteplats och mös i solen, helt fantastiskt. Resten av dagen har jag och Malin spendrat med plugg i solen och nu lagar Malin middag för två, Svamp, Broccoli och Lins paj. Utan ost till mig. Snäll Malin.


Igår firades påsk i Kumla hos Farmor o Farfar med mina fjårtiskusiner, jagälskardomändå, och Pappa o Ingalill. Jag tror bestämt att påskmat är godare än julmat.
Kusinerna hade gömt påskägg i trädgården och vi fick leta. Vi gick långpromenad runt Kumlasjön och jag minns varför jag är så äckligt lycklig att jag har flttat därifrån.


Så, Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0