Oh Yeah


Idag har jag varit duktig och jobbat min första dag. Woho! Det gick mycket bättre än förväntat, och det blir ännu bättre när Malin jobbar med mig. Tam Tam Tam.

Efter jobbet ringde Malin och sa att dom hade rea på pärlorna på Maxi så hon hade köpt bruna (!!) och ljusrosa o vinröda, så vi bestämmde oss för att pärla pärlplattor. Vi lekte flickiga och gjorde jätte fina nya hårspännen, halsband och en regnbåge till vår käre vän Hannes i present.



När vi gjort färdigt allt och jag tagit alla bilder så inser vi att det ligger en grön pärla i den blå raden på regnbågen. Fasikens tänker vi, vi får helt enkelt, om nu Hannes skulle märka nåt, låtsats om som att det skulle vara så.

Vi har peppat och laddat inför grillfesten imorron, låt det bli fint vänder, oh snälla.
Oh Yeah.


Och till sist, till min stora lycka upptäckte jag att min alldra käraste Billie Piper har bilivit gravid. Nu kommer hon nog inte tillbaka till Dr Who på ett tag. Inte för att jag trodde hon någonsin skulle det -sorg- Jag får helt enkelt börja följa Secret Diary of a call girl.



Kommentarer
Postat av: Maaalin

Vi är bäst på pärlplattor!

2009-04-09 @ 02:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0