The Or Not Theory

Imorron åker jag till London, or not. Jävla dumma jag, hur kunde jag inte ha sparat en massa pengar? För några veckor sen var jag nästan ok med att inte kunna åka. Idag har varit riktigt illa. ALLA paratar/skriver om London, är det inte min engelska lärare som beskriver hur underbart England är så är det nånannan som tycker jag ska vårshoppa i London och absolut inte glömma primark där allt är så billigt. Jag har inte ens råd att köpa strumpbyxor på Primark. Jag skulle ha tagit med mig Hanna till Primark i Hammermsith. Överallt hör jag London, London, London, LONDON!!

Det är inte bara London i London jag längtar ihjäl mig efter.

Annars har det varit en bra dag. Duktig dag. Gick upp en timma extra tidigt och tog mig till univesitetet och pluggade inför tentan på fredag. Efter föreläsningen glassade och jag Jossa i solen, sen åkte jag hem, städade, tog en joggingtur (HA, jag är det mest otränade jag vet) och nu ska jag äta nåt liten och sen plugga tills läggdags.

Absolut bästa idag, jag köpte ett par röda hjärtformade solglasögon!! Oh lycka. Min sommar är räddad.

-I've got a theory, it's called the Or Not Theory
-Ok. I travelled to the north, or not. What are we doing?
Jag är jätte kär i Zooey Deschanel och Tin Man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0