Springwatch


Det bästa med 2008 var Oval, med Stine, Kajsa, Robbin, James och utsikten från balkongen. Det var Kate Nash och Jay. Det varvinet i parkerna med Hanna och Cajsa. Det var Daniella, Sofia och Martina och min finaste Evelina.

Mera av det iår.
Oval går ju inte, med det bästa var ändå rumskameraterna och dom finns kvar, Kate Nash ska spelas och Jay ska smsas. Hanna och Cajsa i Örebro och Stockholms parker istället för Londons, Discotjejerna finns preics här, Jossa ska ingenstans, Malin ska partas med, Lillasyster och Muffin, ny fin lägenhet vid Univesitetet, oh den kommer vara så fin.

(Fast jag är lite besviken, hade velat ha den på stan)




Nu ska jag cykla upp på stan på mördarcykeln och gå till Öbo. Malin och jag har sökt sommarjobb som jordgubbsplockare i Danmark, woho, eller? Vi skulle bo i tält precis vid stranden, jag är inte jätte försjust i tält. Men rätt så jävla förtjust i stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0