Vintage Stories


Igår hade  vi grillfest i min fina lägenhet, jag kommer sakna den mycket.
Lillasyster, Muffin o Malin och alla andra kom.
Varför drack jag vodka och har idag, för första gången, riktigt ordentligt med fylleångest?
Vaknade hemma hos min lillasyster, gick till pappa för lunch sen hem till mammi för pannkakor i solen.
På väg upp på stan gick vi förbi Kapphal och jag blev lite kär. Deras nya grej är Vintage Stories och skyltningen var så fin och jag önskar ännu mer att jag hade lite extra cash nu.




Under kvällen har jag hängt med Malin, käraste gos. Vi kollade första delen av Tin Man. Jag har ju bara sett den serien elva tolv gånger sådär på några månader. Men den är så bra och Zooey är så söt.
Ja, jag har en liten crush i Zooey Deschanel.

Skapade bloggen om Malin med, det är för roligt, malinhelatiden.blogg.se

Ok. Kanske inte så roligt än, men det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0