kate nash om mitt hjärta


Kväll. Jag sitter här och ska snart börja plugga.
Mina knän svider, och skrubbsåret på hakan och överläpper ser ut som jag ätit spagetti med köttfärssås utan att tvätta mig. Malin är här men jag känner mig ensam, mitt hjärta värker lite. Så dum jag känner mig. Letar texter som passar på mitt humör, insåg att min käraste Kate Nash har en bit i Pumpkin Soup som säger allt som behöver sägas.


So I went to that party
Everyone, they were kind of arty
And I was, wearing this dress, 'cos i wanted to impress
But I wasn't sure if i looked my best
'Cos I was so nervous but I carried on regardless
Struttin' through each room trying to find you.
And then I saw you kissing that girl.



Imorron
Second Hand butiker, Cajsa, Malin, Stockholm, vin i solen öl på krogen, värme och inget mera av den ledsna Kajsa. Dumt egentligen. Egentligen så är det rätt tönigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0