Maybe I should give up


Idag är en sämst dag. Magont med illamående och inget lust med nåt alls ångest. Jag googlade efter något och då dök något annat upp och då fick jag hjärtklappning och jag blir mest arg på mig själv. Jag önskar bara jag visste hur jag ska bete mig frånochmed nu. Jag önskar bara jag visste vad jag ville frånochmed nu.

Idag kom jag in på sommarkurser på 100% så min sommar är räddad. Jag kan flytta till Stockholm. Det blir bra, det blir Malin och Jag, sommar i Stockholm, Cajsa och Hanna, vin och second hand butiker och Pride och nytt folk och nya möjligheter.




I will never love a  man, cause love and pain go hand in hand and I can't do it. Again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0