Tillsammans på Valborg


I Örebro firade vi Valborg under två dagar, en liten minifestival kallad Tillsammans.
Jag och Malin började onsdagen perfekt med ett besök på systemet där vi träffade fröken E och hade en trevlig partstund, sen bar det av mot Univesitetet med nyfärgat hår och i partymood. Där mötte vi upp lillasyster, pumpkin och alla dom andra. Efter några timmar i solen bar det av till Frimis, där festivalen hölls.



Väl inne på Frimis, ja, fin kväll. Band, fylla, pussar, dansa, fin kväll.

Torsdag, Valborg. Vaknade, inte lite glad som dagen innan pga av en liten bakfylla. Den gick dock över när jag minndes att kära Martina skulle komma o parta med oss senare under kvällen. Tillsammans med en flaska Tequila drog jag, Malin och Martina till Univesitetet för att möta upp samma glada gäng som dagen innan.
Vi kom till Frimis vid sent, fick stå 1½ timma i kö (BU!), för att komma in till misären. Inte nog med den besvikelse jag fick när jag kom in, så föll jag ner för trappan och skrapade sönder migsjälv lite här och där.

Jag är mycket besviken på kvällen och sjukt arg på mig själv, som framgått av tidigare inlägg.
Såren i ansiktet börjar läka men knäna svider som fan fortfarande, de psykiska menen jagar mig fortfarande men de börjar sakta bli vänligare.


Nu ska Malin och jag söka jobb och bostad i Stockholm.
Efter sommaren kommer vi vara hela igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0