November


Imorron skulle vi egentligen ha flyttat till vår fina lägenhet i Göteborg, egentligen skulle jag ha möblerat det lilla gråa rummet och Anna skulle komma o hälsa på jätte ofta för vi skulle äntligen bo i samma stad igen och hon skulle inte alls ha varit feg eller rädd mera och allt skulle vara så jävla jävla bra.

Idag flyttar Ellen in här tills hon hittar något annat, vi ska dela på 22.2 km2 och Anna kommer aldrig och hälsar på för att hon är rädd och feg och det är så jävla tomt och jävligt och mest önskar jag nog att jag bara kunde slänga hennes tandborste, glömma bort vilken kudde som var hennes favorit och sluta tänka på nervösa händer när jag sätter mig i soffan.

 

Imorron har jag tenta i Development Psychology. Jag borde plugga nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade, älskade Kajsa! jag är också så otroligt ledsen över lägenheten. Det var ju meningen att jag skulle ha deltidsjobb, deltids plugga, bo i det blå blå blå rummet på en madrass tills jag fixat en säng, njuta i vårat gigantiska vardagsrum, kunna gömma sig i walk-in garderoben, laga mat i det fräscha köket och röka på den gigantiska 1kvm balkongen. Istället sitter jag här i Göteborg, boende på mammas soffa som skadar min rygg, alldeles ensam o ingen att umgås med. Förutom min karl så att det är inte hemskt hehe, och jag älskar Göteborg, jag trivs jätte bra, men allt hade varit bättre om du varit här. Vi hade kunnat gå ut o få hela staden att svajja. Det var ju meningen ni skulle komma så jag inte behövde skaffa nya vänner, för jag hade ju redan så bra! Väldigt synd. Och jag tänkte iaf att Ellen skulle pallra sig ner så att du så snart som möjligt skulle komma också, men icke, hon skaffar en tvåa i örebro. väldigt sårande.

Jag saknar dig! :(

2009-11-06 @ 12:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0