Yes, man!

Idag var det pluggdag och jag satte väckarklockan på 8 tillochmed. Klockan ringde var 5e minut fram tills kl 12 och jag sov sov sov. Sen vaknade jag och gick iväg till bokat grupprum och cola o kaffe o choklad och anteckningsblock och böcker och kära vänner. Sen blev det kväll och då promenderade Malin och jag upp för backen hem till mig, ute kväll ikväll. Smink, kläder, musik, vin och cider, premiären av Örebros nya uteställe och jag tänkte hitta en fling för kvällen och sen gå hem och sakna.

Vi lovade varandra att säga ja till alla möjligheter, inspererade av det fantastiska livet Jim fick med Zooey. Alla vill nog ha ett sånt liv med Zooey.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0